Dostawa produktów

  1. Wysyłka następuje w terminie uzgodnionym z Klientem lub nie później niż w terminie 2 do 4 dni roboczych. Koszt wysyłki ponosi Klient.
  2. W przypadku przesyłek zagranicznych Klient proszony jest o kontakt przed zakupem ponieważ koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie i zależy od wartości przedmiotu i kraju przeznaczenia.
  3. Przesyłki są realizowane za pośrednictwem kurierów. Przedmioty są wysyłane w ciągu 1-4 dni od momentu wpływu przelewu na konto bankowe Sprzedającego.
  4. Odbiór przesyłki od przewoźnika musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Klienta przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
  5. Czas dostawy do Klienta wynosi 1-4 dni roboczych. Przesyłki dostarczane są w dni robocze w godzinach 9:00-18:00. W zamówieniach należy podać adres do doręczeń taki, aby kurier mógł zastać osobę odbierającą (np. adres do pracy). Aby sprawdzić status swojej przesyłki, należy skorzystać ze strony przewoźnika/kuriera wpisując numer listu przewozowego podanego w powiadomieniu mailowym informującym o zmianie statusu zamówienia na „Wysłane”.
  6. W momencie odebrania przesyłki Klient jest zobowiązany przed przyjęciem przesyłki, w obecności kuriera:
    a) sprawdzić ogólny stan przesyłki i czy opakowanie nie jest naruszone
    b) jeżeli opakowanie przesyłki jest naruszone należy sprawdzić czy jego zawartość jest zgodna z zamówieniem oraz czy towar nie jest uszkodzony. W razie uszkodzenia zakupionego towaru należy spisać protokół w obecności kuriera i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego za dostawę, w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. Protokół jest podstawą do uznania reklamacji co do niezgodności towaru z umową.